TEMBEL SINIF:KOMİK DRAMA

OYUNCULAR:YELİZ-BESTAMİ-ÖĞRETMEN-SELİN-ECEM-TAYLAN-BERKE-SUDE

ÖĞRETMEN:YARIN SİZDEN BİR ÖĞRENCİ TABLOSU İSTEYECEĞİM.BU ÖĞRENCİ TABLOSUNDA SİZE GÖRE ÖĞRETMEN,MÜDÜR,TAHTA VE TEBEŞİRİN İÇİNİZDEN GELEN ANLAMLARINI YAZICAKSINIZ.

SUDE:TAMAM ÖĞRETMENİM BİZ TABİ Kİ DE YAZICAZ

TAYLAN:TABİ TABİ YAZARIZ BİZ

YELİZ:HATTA BEN HİÇ YAZMAZMIYIM.

BESTAMİ:ÖĞRETMENİM SADECE 1 ÖDEV OLSUN OLUR MU?

SUDE:EVET ÖĞRETMENİM ŞİMDİ BUNU BİZ HANGİ ANSİKLOBEDİLERDEN ARAŞTIRMAMIZ GEREKİR.

YELİZ:EVET EVET İNTERNET,ANSİKLOBEDİ DAHA NELER NELER!

ÖĞRETMEN:ÇOCUKLAR YALNIZ ANLADINIZ HERALDE BUNU SADECE SİZE SORUYORUM BEN SİZCE DEDİM.

SUDE:AAA GÖRMEMİŞİZ.

SELİN:YAA GÖRMEMİŞİZ(SAHTE SAHTE GÜLER)HAHAHA

ECEM:ÖĞRETMENİM 1 ÖDEV OLARAK SADECE BUNU VERİN.

BERKE:EVET LÜTFEEEN

ÖĞRETMEN:YARIN YAZILI YAPICAM SADECE BU KADAR.

SUDE:ÖĞRETMENİM OLMAZ YARIN İNGİLİZCEDEN-MATEMATİKTEN-DİNDEN DE YAZILIMIZ VAR DEMİ ÇOCUKLAR

HEPSİ BİRLİKTE:EVET EVET

ÖĞRETMEN:TÜH NEYSE O  ZMAN MATEMATİKTEN ÇARPIM TABLOSUNU DEFTERE YAZIN

YELİZ:ÖĞRETMENİM BİZ ZATEN BİLİYORUZ 1X1:1 EDER VB.

SUDE:YA YA 2X2:DE 4 EDER.

TAYLAN:ÖĞRETMENİM ÇARPIM TABLOSUNU5 SENEDİR ÖĞRENDİK YA BUNU MU BİLMİYECEĞİZ.DEMEKKİ SİZ BİZE GÜVENMİYORSUNUZ.

ÖĞRETMEN:TABİ Kİ GÜVENİYORUM.O ZAMAN TÜRKÇEDEN SAYFA 16YI YAPIN.

SUDE:ÖĞRETMENİM ODA OLMAZ

ÖĞRETMEN:SEBEBİNİ ÖĞRENEBİLİR MİYİM?

TAYLAN:ŞEY ÖĞRETMENİM

YELİZ:HIH ESKİDEN ONU ÖDEV VERMİŞTİNİZ.

BESTAMİ:EVET EVET VERMİŞTİNİZ.

ÖĞRETMEN:ECEM KİTABINI ALABİLİR MİYİM?

ECEM:EE ÖĞRETMENİM KİTABIMI EVDE UNUTTUM.

ÖĞRETMEN:SELİN

SELİN:AHH BENDE UNUTMUŞUM NE TESADÜF

ÖĞRETMEN:TÜRKÇE KİTABI YANINDA OLAN VAR MI?

ÖĞRENCİLER:(ÇANTALARINA BAKAR BİR ŞEKİLDE)AAAA UNUTMUŞUM

ÖĞRETMEN:PEKİ TAMAM 1 ÖDEV VAR.

ÖĞRENCİLER:OLEEEEY

LUŞUR DEVAMINI DA Sİ(ECEM TAHTAYA ÇIKARAK):CUMA OLUR TÜM ÖĞRENCİLER SINIFA DOLUŞUR DEVAMINI SİZ İZLEYİN.

ÖĞRETMEN:GÜNAYDIN ÇOCUKLAR

(ÖĞRENCİLERİN HEPSİ KONUŞUR BİR ŞEKİLDE AYAĞA KALKMADAN)

SUDE:SAĞOLUN ÖĞRETMENİM SAĞOLUN

ÖĞRETMEN:E BİR KALKSAYDINIZDA BOYUNUZ UZAMIŞMI BAKSAYDIM.

BERKE:ÖĞRETMENİM BOYUN 1.48

YELİZ:BENİMKİ DE 1.42

TAYLAN:ÖĞRETMENİM BENİM Kİ 1.50 ARTIK ÖĞRENMENİZE GEREK YOK.

ÖĞRETMEN: ÖDEVLERİ YAPTINIZ MI?

(SINIFTA SADECE 2 KİŞİ YAPAR ÖDEVİNİ ONLARIN CEVABIDA ŞUDUR)

YELİZ:ÖĞRETMENİM BEN YAPTIM

ÖĞRETMEN:OKUYABİLİRSİN

YELİZ:ÖĞRETMEN:HAYATINDA HİÇ 5 VERMEYEN SIKICI KİŞİ

             MÜDÜR:BİR YARAMAZLIK YAPSAK HEMEN DİSİPLİNE GÖTÜREN GICIK KİŞİ

            TAHTA:TAHTA YÜZÜNDEN 6 SAAT  DERS YAPIYORUZ.

           TEBEŞİR:O OLMASA ZATEN EKSİK KALIRDI TAHTADAN DAHA DA BETER SANKİ İNAT OLUYORDA KAYBOLMUYOR BİZDE DERS YAPIYORUZ.

ÖĞRETMEN:(ŞAŞA KALMIŞ BİR ŞEKİLDE)DİĞERİ

TAYLAN:BEEEEEENNN

ÖĞRETMEN:DİNLİYORUM

TAYLAN:ÖĞRETMEN:DERS ÖĞRETİYORUM DİYE ÖVÜNEN İNSAN

                MÜDÜR:İÇİMDEN HERGÜN 6 SAAT DERS YERİNE 6 SAAT DAYAK ATASIM GELEN KİŞİ

               TAHTA:HER GÜN KARALADIĞIM STRES OYUNU

              TEBEŞİR:ETRAFI KARAMAK İÇİN İYİ BİR KALEM.AYNI ZAMAN DA ARKADAŞLARIMIN  YÜZÜNÜDE KARALIYORUM BU ŞEKİLDE

ÖĞRETMEN:SİZE İNANMIYORUM (DİYİP BAYILIR)

Yorum Yaz